Hvem har kommunen kontrakter med?
Her kan du se, hvem der har vundet en kontrakt efter udbud, og hvornår kontrakterne udløber. Du kan også se lister over alle kommunens leverandører for perioden 2011 - 2022
Listen indeholder kun de kontrakter, kommunens Team Udbud og Indkøb er bekendte med. Det er typisk de udbud, hvor Team Udbud og Indkøb i større eller mindre omfang har bistået i processen.
Der kan derfor godt være kontrakter, som en enkelt institution, skole, plejehjem mv. selv har udbudt og indgået, og som ikke fremgår af listen.
Se oversigt over leverandører, som kommunen har indgået kontrakt med
Hvis du ikke kan finde dit produktområde på listen, skal du kontakte den eller de institutioner, du mener, vil være interesseret i de produkter eller serviceydelser, som din virksomhed tilbyder.
Se oversigt over EAN numre, adresser, telefonnumre og mailadresser
Alle kommunens leverandører
Kommunen bliver somme tider spurgt om vi kan levere en samlet liste over alle kommunens leverandører.
Vi har derfor lagt de samlede lister her over alle kommunens leverandører. Den første liste er for perioden 2011 - 2017. Herefter kommer en liste for hvert år. De næste lister er således for 2018, 2019, 2020, 2021 og 2022.
Listerne er i Excel-format, da det er vores erfaring, at listerne bliver efterspurgt til videre bearbejdning.
Vær opmærksom på, at alle beløb er eksklusive moms.
Liste over alle kommunens leverandører for perioden 2011 - 2017 (1.391 KB)
Liste over alle kommunens leverandører i 2018 (194 KB)
Liste over alle kommunens leverandører i 2019 (182 KB)
Liste over alle kommunens leverandører i 2020 (188 KB)
Liste over alle kommunens leverandører i 2021 (185 KB)
Økonomi- og Analysecenter
Telefon: 43 59 10 00 | e-mail: oekonomiogdigitalisering@htk.dk | Telefontider | Adresse
Brug sikker mail (Digital Post), hvis du sender følsomme eller fortrolige oplysninger.