Få hjælp til selvbetjening
Har du brug for hjælp til digital selvbetjening, vil vi gerne hjælpe dig.
Sådan kan vi hjælpe
Telefonisk
Ring til Borgerservice på telefon 43 59 10 00 i Borgerservices åbningstid. Her vil du blive stillet om til en medarbejder, der kan hjælpe dig.
Personlig henvendelse
Du kan møde op i Borgerservice på Rådhuset og få hjælp af en medarbejder. Det er nødvendigt at bestille tid, før du møder op.
Det vil ofte være nødvendigt at bruge en digital selvbetjening, som kræver, at du logger på med MitID. Medbring derfor din MitID-app (evt. nøglekort) og dit dankort, hvis der er betaling på den selvbetjening, du skal benytte. Det kan f.eks. være til bestilling af Sundhedskort og lignende.
Skriftligt på mail
Send en mail til adressen kommune@htk.dk med beskrivelse af dit problem. Vi forsøger at svare hurtigst muligt. Hvis du oplever tekniske problemer med vores digitale selvbetjening, kan du sende en e-mail til itogdigitalisering@htk.dk.
Borgerservice
Telefon: 43 59 10 00 | e-mail: kommune@htk.dk | Send sikker mail (Digital Post | Åbningstider og adresse