Få hjælp udenfor åbningstid
Har du brug for hjælp, kan du ringe til os udenfor åbningstiden og få telefonisk hjælp.
Hos Høje-Taastrup Kommune kan du stadig få hjælp, selv efter lukketid. Vi er medlem af Den Digitale Hotline, hvor du kan få svar på generelle spørgsmål. Hotlinen har udvidede åbningstider, så du kan få vejledning, selv når kommunens kontorer er lukket.
Du kan få hjælp til:
- Selvbetjening
- Tidsbestilling og åbningstider
- Pas og kørekort
- MitID
- Sundhedskort
- Adresseskift
- Rottebekæmpelse
Telefontider for Den Digitale Hotline
Mandag - torsdag: kl. 8:00 - 20:00
Fredag: kl. 8:00 - 16:00
Søndag: kl. 16:00 - 20:00
Få hurtig hjælp døgnet rundt med Kiri – vores talerobot
Kiri er Høje-Taastrup Kommunes talerobot, der er tilgængelig 24/7 for at besvare dine spørgsmål. Uanset om du har brug for information om renovation, ønsker at bestille tid i Borgerservice eller har andre henvendelser, kan Kiri hjælpe dig hurtigt og effektivt. Når vores kontorer er lukket, er Kiri stadig klar til at assistere dig.